Garantie & Onderhoud

Garantie & Onderhoud

U kiest voor apparatuur en verwacht daar natuurlijk de juiste garantie- en onderhoudsvoorwaarden bij. Wij beschikken over een services afdeling die hier volledig op is ingericht. Als erkend serviceprovider van de meeste A-merken kunnen onze technici de afhandeling van de fabrieksgarantie en het onderhoud volledig voor u uitvoeren bij u op locatie.

De volgende IT-diensten vallen onder de dienstengroep Garantie & Onderhoud:

Customer Support

De Customer Support afdeling van Centralpoint staat klaar om u te helpen bij uw technische problemen en vragen. U kunt ook online uw storing of RMA aanmelden, ga hiervoor naar www.sa.nl/storing of www.sa.nl/rma

Single Point of Care

Bij Centralpoint kunt u al uw storingen en vragen rondom apparatuur melden bij één loket, op één uniforme wijze.

Onsite engineers

Centralpoint heeft engineers in dienst die u verzekeren van de juiste service op uw eigen locatie.

Garantie uitbreiding

Is uw garantie niet toereikend? Wij zijn in staat om uw standaard garantie te verhogen naar ieder gewenst niveau.

i

Onderhoudscontracten op maat

Wij bieden u aanvullend onderhoud op maat. De afspraken met u worden vastgelegd in een onderhoudscontract.

Preventief onderhoud

Wij kunnen uw apparatuur op periodieke basis onderhouden, zodat ongeplande uitval wordt geminimaliseerd.

Wilt u meer informatie over onze dienstverlening?

Wij komen graag bij u langs om u te adviseren over de best passende oplossing voor uw organisatie. Neem voor meer informatie direct contact op met onze sales afdeling.

Wilt u meer informatie over onze dienstverlening?

Wij komen graag bij u langs om u te adviseren over de best passende oplossing voor uw organisatie. Neem voor meer informatie direct contact op met onze sales afdeling.